Torsdag

Halojs!
Idag var jag hemma från skolan hade skit ont i huvudet. Så jag har bara sovit och kollat på tv som alltid.
Igår var jag i skolan och sen åkte jag och Moa till stan. Vi åkte till medborgarplatsen sen vidare till Hötorget och då kom jag på den smarta iden att vi kunde gå på bio. Vi köpte biljetter till ¨Låt den rätte komma in¨ men bion började typ 3 timmar senare. Så vi gick runt lite på drottninggatan och åt på donken sen gick vi till bion och väntade där ist.
Sen gick vi på bion. Det var ett ställe i filmen när Moa blev jätte rädd så hon skrek till och killen bredvid Moa kollade på henne som om hon var störd haha xD
Imorgon blir det skola sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Nej nu måste jag vara lite duktig och plugga.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0