Lördag!

Halllllllloooo!
Idag var det som sagt öppet hus i skolan. Jag försov mig ganska mkt :P Jag vaknade av att jag fick sms av Hannah där det stog ¨vart är du? <333¨ jag skulle ju ha mött henne vid skanstull 9.35 och kl var 9.40. Det var bara skicka sms och säga att jag inte hann möta henne. Sen sprang jag in till pappa (som sov) och började skrika att han var en idiot för att han skulle ha väckt mig och att jag skulle komma försent. Det var bara slänga på sig kläder och sen fick pappa shussa mig. Jag kom 10min försent fatta jag hann fixa mig och komma till skolan på en halv timme rekord för mig :)
Det var väl helt okej i skolan gjorde typ inget. Efter åkte jag hem och sen vidare till Media Markt där köpte jag OC boxarna alla säsonger JIPPI.
Men nu ska jag gå över till Moa med OC sen ska jag äta upp deras glassar när ingen kollar MOHAHA jag är en ond männsika.

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0