lördag

förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men har inte hunnit eller orkat.
kan lägga upp lite kort om va jag har gjort iaf.

onsdag: bio och stan med therese.. haha det var väll kul :D

torsdag: var med jynnbullen

fredag: studiedag så sov länge sen mltte jag nicole och vi åkte till huddinge mötte sara och väntade ett tag på martina för hon slutade sent. en var det match mot huddinge, sov hos nicole efter.

lördag : spelat match mot tumba spelade sämst ! sen åkte jag till farsta köpte en aaas skön tröja, om 10 min börjar nån film på tv soom jag ska se :P

söndag : ska vara med och spela mot täby imorn  tror jag .. inte säkert men jag tror det iallafall, hah vill spela lite bättre än idag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0