Tingsrätten

Shoo!
Idag fyller min bror år så ett STORT GRATTIS till honom<3
Imorse kom jag lite försent till skolan. Nu har jag typ kommit försent nästan varje dag i typ 2 veckor måste sluta med det.
Men skoldagen började med svenska sen hade vi ingen idrott för vår lärare var sjuk så vi fick nästan 3 timmars hål timme. Jag, Hannah, Jennelie och Malin (hon följde efter oss?) åkte till Hannahs mammas jobb för Hannah skulle hämta pengar sen åkte vi och köpte hårfärg till Hannah. Sen gick vi såklart till donken och åt lunch nu är Jennelie skyldig mig 40kr :P
Vid 12 åkte vi till tingsrätten alla i klassen gick inte på samma rättegång. Jag, Jennelie, Maria, Hannah och och ngr till gick på en om Grov kvinnokränknings grej elr ngt sånt.
Vi åkte därifrån vid typ 2 jag åkte till mammas jobb och hämtade pengar sen direkt till farsta snabbt och köpte present till min bror sen åkte jag hem. Men på vägen hem märkte jag att Hannah glömt sin hårfärg i min väska så Hannah och Jennelie kom till tallis och hämtade den.
Nu ska jag äta middag och fira min bror =)

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0