Rubrik

Shoo!
Jag skulle ju mött Hannah, Maria och Alis vid centralen 12 men jag missade tunnelbanan så jag kom vid typ kvart över ist. Vi gick runt lite överalt i stan och alla köpte ngt fint. Jag köpte en vanlig munk jacka, jeans, tights och en skin jacka.
Vid typ kl 3 åkte jag och Hannah till Hannahs läkare i haninge (vi fick shuss) där var vi i typ 10 min bara det gick skit fort sen åkte vi hem till mig och kollade på OC. Hannah åt middag här och vid typ 8 följde jag henne till svedmyra.
Nu sitter jag och dricker te och kollar på tv. Snart kmr typ Moa över hon ska låna en tröja typ nu har jag inget mer att skriva så God Natt!
Ps. jag lägger in bilder på dagens köp senare.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0