Rubrik

Shoo!
Idag var det tråkig skola som vanligt. Efter skolan åkte jag direkt till min sjukgymnast och var där typ en timme. Sen åkte jag hem kollade på tv pluggade och tog det lugnt. Tjock som jag är så har jag ätit middag 2 gånger direkt efter varann haha.
Imorgon ska vi typ till tingsrätten och kolla på en rättegång elr ngt sånt? Så jag har bara 3 lektioner imorgon.
   8.40 börjar jag då har jag svenska 40 min.
   9.50 - 10.40 har jag idrott men jag är ju inte med så jag kan sova på en bänk eller ngt då xD
   12 - 15 har vi SO alltså åka till tingsrätten.
Ganska skön skoldag tkr jag.
Nej nu måste jag fortsätta med mitt pluggande lite så jag blir klar!

/Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0