lördag kväll

har inte och har inte haft någon ork att lägga in nått.
men idag vaknade jag hos lina vi såg på i taket lyser stjärnorna igår ;) as bra men fattar inte varför alla gråter på den ?
vi kollade på nör vårt lag spelade div.1 match den åkte vi hem och amanda var med i typ 40 minuter sen kom hennes mamma och hämta henne. sen gjorde vi inget spec.. typ kolla på tv film datan och vid 5 åkte jag hem -
kusiner kom och åt sen ringde therese och stog här utanför med en hund så jag föjde med henne ut på en promenad i tyå 20 . 30 min :) sen var vi hemme hos henne hela hennes släkt var typ där ;) sen gick vi hit ..

imorn är det elit match spelar i farsta hallen mot kungsängen .. KROSSA !
hade bra .. MOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0