funfun.

hoooooooooooola .
proppmätt och ny duschad :),
alla lektioner i skolan var väll roliga idag förutom matten såklart. HATAR MATTE !
sista lektionen var choice och vi ska typ göra bakrunder och  sånt till shakespear och dom ska spela Romeo och Juliet.
så vi kollade på filmen idag.. hahaha skratta som fan den lektionen jag hade en egen rad på en " bänk" pallar inte förklara så jag låg och kolla på filmen med melina byxor som kudde.. asså inte som honhade på sig men ett par mjukis byxor :),  haha vi pratade fett mkt den lektionen för våran lärare satt lite längre fram och hon hör inte så bra och hade inte på sig sina öron saker så hon hörde inget hahah.
sen hade vi träning med skollaget, kulkul vi var då bara 5 st så det vart mest skott. men vi ska spela match i Tumba på torsdag , kulkul.:)

asså jag drömmer om en sak en natt t.ex nu idag då drömmde jag att jag hittade en hundralapp i papperskorgen som jag hade lagt där i någon annan drömm det kommer jag ihåg.., fett läskigt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0