fastat på tv avgiften låten.

heelooo !
sitter och kollar på film  och väntar på att min kladdkaka ska bli klar :),
haha kännde för att baka och så vart det en kladdkaka .. hade inge vaniljsocker kvar så tog floursocker hoppas det inte pajjar hela skiten :)
idag har jag iaf spelat match igen.. gick lite sådär i börjar på andra halvlek hah vi låg under med 2 bollar mot ett lag som inte är bra men sen drog dom på sig 3 utvisningar och typ 3 straffar och vi började spela bättre så att vi vann men 6 bollar eller nått. men mamma pappa och lillebror åkte till kusiiner ksulle typ fixa en säng och fika och sen hämta max.
förresten så har storebror namnsdag idag. grattis till han :). så vi kanske ska öta på pizza hut.
mysigt vare när vi var där sist. så de är ju lite mys :D
ska låna 2 säsongen av SATC  av therese men hon är så seg ..

asså alla har typ studiedag imorn, jag vill också ha det.. fast vi hade det i fredags satt :D
och på torsdag ska vi nog spela semifinal me handbollen :).. önska oss lycka till ?
ska spela mot typ nån skola i tumba tror jag dom är tydligen bra.. tufft blir det iaf.
men nu måste jag kolla till kladdkakan kanske sriver senare.
puss  / moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0